Mobil_på_nettet?
Fra : tonsen

Dato : 05-01-04 17:14

Hej og godt nytår.....

Vil jeg kunne tjekke e-mail, eks. hos yahoo, mailme, mfl. på min pc, igennem
min Sony-Erikson T68I mobiltelefon som er tilsluttet computerren via
bluetooth usb dongle?
Har Tdcmixet som abb.

Mvh Svendsen

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 05-01-04 17:51

> [...]
igennem
> min Sony-Erikson T68I mobiltelefon som er tilsluttet computerren via

Hej!

Yahoo kan du checke via deres wap-side : http://wap.yahoo.dk

Hvis du vil hente via PC'en over Bluetooth mener jeg ikke det kan lade sig
gøre.

mvh
Niels Henrik Egebjerg

---

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 05-01-04 20:06

"Niels Henrik Egebjerg" <nhe@mail.dk> wrote in

> [...]
>
> Yahoo kan du checke via deres wap-side : http://wap.yahoo.dk
>
> Hvis du vil hente via PC'en over Bluetooth mener jeg ikke det kan

Det kan sagtens lade sig gøre, ind på www.tdcmobil, ind under
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/
der kan du finde hjælp til netop din telefon. Er pt. på via CBBmobil,
via GPRS billigst og hurtigst.

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 06-01-04 18:03

"Kenneth Rugaard" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/
> der kan du finde hjælp til netop din telefon. Er pt. på via CBBmobil,

Jeg er helt med på at man kan hente mails over på PC'en via mobilen (det er
jo nærmest et must når man er på farten) - jeg havde på en eller anden måde
forstået spørgsmålet som at han ville hente mails ind på mobilen via
computeren... (my mistake)..

NHE

---