Unlock af Sony Ericsson T100
Fra : Martin Kaltoft

Dato : 05-01-04 17:00

Hej!

Jeg har en Sony Ericsson T100 mobil, og købte den med et Tele2Mobil
Tank-op abonnement, som den var låst til i seks måneder.

De 6 måneder er nu gået, og jeg har fået min unlock-kode tilsendt.

Men - Hvordan bruger jeg denne kode?

I brevet står at jeg skal isætte mit gamle SIM-kort, taste PIN-koden,
og telefonen skal bede om en netværksadresse, hvor jeg skal skrive
unlock-koden.

Men det kan jeg ikke, når jeg har tastet PIN-koden skriver telefonen
bare "ugyldigt SIM-kort" og jeg kan ikke taste nogen netværksadresse.

Nogen der ved hvordan jeg skal unlocke min telefon?

Martin Kaltoft

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-01-04 17:22

Martin Kaltoft skrev:

>Nogen der ved hvordan jeg skal unlocke min telefon?

Tryk <**< hvorefter du kan vælge den låste hængelåst og taste koden.

< betyder et klik på pilen til venstre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 05-01-04 17:24

"Martin Kaltoft" <martin@nitro.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Nogen der ved hvordan jeg skal unlocke min telefon?

Tænd tlf med et simkort i og tast pin koden tast derefter <**< og der
komme en menu frem hvori koden kan indtastes ( < = pil til venstre)

Frank
erstat danmark med DK i min E-Mail

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 05-01-04 17:28

> Men det kan jeg ikke, når jeg har tastet PIN-koden skriver telefonen
> bare "ugyldigt SIM-kort" og jeg kan ikke taste nogen netværksadresse.
>
> Nogen der ved hvordan jeg skal unlocke min telefon?

Hej Martin,

hvilket selskab har oplyst dette?

Du skal isætte sim-kortet og når telefonen så skriver Ugyldigt sim-kort
eller Indsæt korrekt sim-kort skal du trykke <**< nu kommer du ind i
menuen, hvor du kan indtaste koden.

Hvis der er flere muligheder i denne menu skal du ind under dem,
hvor der er afbildet en låst hængelås.

--
med venlig hilsen
Unlock Århus - www.unlockaarhus.dk