MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mangler PortRST.sys
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-01-04 15:07

Greetings!

Er der en venlig sjæl der kan bidrage med oplysninger til hvor jeg
finder filen fra Subj. ?

Jeg skal bruge den i forbindelse med installation af min MP3-afspiller
(titi@) under Win2000.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jan

Dato : 06-01-04 23:10

> [...]
> finder filen fra Subj. ?
>
> Jeg skal bruge den i forbindelse med installation af min MP3-afspiller

http://www.royaks.ru/rus/all/doc/software/PortRST.sys

Indsæt link i Opera ver 7.23 og den starter en download. Hvis jeg indsætter
linket i min Explorer ver 6.0 går den i fejl ??
Håber det er den rigtige fil.

Mvh
Jan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-01-04 00:52

In article <3ffb3256$0$29317$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, no@mail-
says...
> http://www.royaks.ru/rus/all/doc/software/PortRST.sys
> Indsæt link i Opera ver 7.23 og den starter en download. Hvis jeg indsætter

Hmmm... Det virkede ikke sidst. Kan det passe at filen ikke fylder mere
end 13 kB?

Fra : Jan

Dato : 07-01-04 19:26

> Hmmm... Det virkede ikke sidst. Kan det passe at filen ikke fylder mere
> end 13 kB?

Ingen anelse jeg var bare en smule nysgerrig (fordi du ikke kunne finde den)
og søgte efter filen på google

Mvh
Jan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-01-04 23:35

In article <3ffc4f3a$0$29363$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, no@mail-
says...

> Ingen anelse jeg var bare en smule nysgerrig (fordi du ikke kunne finde den)
> og søgte efter filen på google

Jeg fandt den også, men kunne ikke få lov at hente den. Derfor spurgte
jeg her...

Fra : Jan

Dato : 08-01-04 18:37

> Jeg fandt den også, men kunne ikke få lov at hente den. Derfor spurgte
> jeg her...

Var det den rigtige fil?

Jeg ved godt at du normalt selv kan finde de rigtige ting
på nettet, jeg læser dk.edb.system.
(Selv en windows-bruger kan lære noget der).

Mvh
Jan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-01-04 22:03

In article <3ffd952e$0$29328$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, no@mail-
says...

> Var det den rigtige fil?

Ja.

Men det virkede ikke... Jeg sov på det og afinstallerede så alt der
havde med MP3-afspilleren at gøre. Derefter installerede jeg den
medfølgende software og vupti, jeg var i luften. Hmmm... Jeg må ha'
gjort noget galt et sted første gang.