MS Windows
briani 27239
Indstillinger for keyboard hotkeys
Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-01-04 13:31

Mit keyboard har en håndfuld hotkeys, bla. browser, email, osv. De fleste
virker okay uden brug af software/driver til keyboardet, men hvor kan man
justere hvad hver knap skal gøre/åbne? Hvis man nu f.eks. gerne vil have
Opera til at åbne på "www" knappen, men stadigvæk vil beholde IE som
standard browser.

Udover at ændre browseren, så vil jeg gerne have "my favorite", som nu åbner
foretrukne i IE, til at åbne dokumenter.

Der følger et program med keyboardet, men det er ganske enkelt
ustabilt/korrupt/defekt, så hvis nogen ved hvor i reg databasen man justerer
de ting, så giv mig lige et praj !

XP pro dk
/Sune

Fra : Richard Thune

Dato : 05-01-04 14:01

Sune Storgaard wrote:
> [...]
>
> Der følger et program med keyboardet, men det er ganske enkelt
> ustabilt/korrupt/defekt, så hvis nogen ved hvor i reg databasen man justerer

Funktionen af de knapper der allerede virker kan ændres med tweakUI
RT

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-01-04 15:16

Richard Thune mumbled his insignificant opinion in:
3ff96003$0$30075$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Funktionen af de knapper der allerede virker kan ændres med tweakUI
> RT

Næsten da, men det virker acceptabelt, jeg fik ændret browseren og lavet
favorites om til documents. Winamp reagerer ganske vist ikke på play/stop,
men det gør mediaplayer hvis den er tændt. Det kunne jeg ikke lige fixe, men
det er i småtings afdelingen.
Takker