Bios + "oversættelse"
Fra : Mureren

Dato : 20-04-01 10:47

Hejsa...

Har siddet og rodet lidt rundt i min AmiBios Easy Setup version 1.17
(Athlon 600mhz, FIC SD11 bundkort, Noisecontrol cpu-køler,128mb ram, win2k,
riva tnt2 ultra, WD
17gb harddisk)

Hvad betyder "Throttle slow clock rate" ???
Tallene derinde springer med 12,5, og starter fra 0 og op til 87,5 (var vist
sat til 50-62,5%)

Hvad betyder "Thermal slow clock rate" ?
Her springer tallene med 6,25, og går fra 0 til 100 (var vist sat til
50-56.25%)

Kan jeg vinde lidt performance ved at sætte værdierne anderledes ???

På forhånd tak
Mureren

(har været postet i dk.edb.hardware.bundkort, men der kom ingen svar, håber
der kommer nogen her...)