[opslag] Nyt rss feed
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 05-01-04 08:41

Hej og godt nytår!

Jeg har prøvet på at lave et rss feed til lystfisker, aquakultur og
fiskerierhvervet. læs nærmere på http://www.troutfarmer.dk hvor der er link
til en freeware feedreader og hvor linket til XML filen også findes.

Mit program scanner 150+ sider en gang i timen og er der nye nøgleord fundet
så kommer det med i XML filen. og når feed readeren så henter XML filen så
kommer der et lille vindue frem med overskrifter og man kan så klikke sig
ind på siden og læse artiklen.

Pga. ophavsretten så kan jeg kun skrive de nøgleord der er fundet!

OBS. det er stadigvæk under udvikling, så der kan ske at der kommer nogen
fejl eller at en nyhed kommer flere gange!

--
Mvh. Mogens D. Hansen
Find med Svend-bent - http://www.svend-bent.dk/ MSM Scan