Kursus/uddannese XML
Fra : Kafoka

Dato : 05-01-04 07:57

Hej Alle
På mit arbejde skal jeg til at arbejde med programmer / data der benytter
XML programering. Min arbejdsplads vil gerne uddanne mig i dette. Er der
nogen der kender en udbyder af kursus / uddannelse af dette. Jeg har søgt på
nettet men synes kun at finde udvidede kurser. Det jeg skal bruge er på
begynder plan. Jeg arbejder allerede med sql og acess.
Jeg vil helst have noget der ikke kun løber over f.eks. 5 dage, men mere
noget man går til over en periode.

Hilsen

Sten

Fra : Kristian Thy

Dato : 05-01-04 13:27

Kafoka uttered:
> [...]
> benytter XML programering. Min arbejdsplads vil gerne uddanne mig i
> dette. Er der nogen der kender en udbyder af kursus / uddannelse af

http://www.itu.dk/KursusBase/index.php?body=VisKursus&id=1681

Caveat: Du skal have en bachelorgrad i etellerandet for at tage kurser
på ITU.

\\kristian
--
Aibohphobia: the fear of palindromes.

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 05-01-04 19:43

On Mon, 05 Jan 2004 12:27:00 +0000, Kristian Thy wrote:

> Kafoka uttered:
>
> http://www.itu.dk/KursusBase/index.php?body=VisKursus&id=1681
>
> Caveat: Du skal have en bachelorgrad i etellerandet for at tage kurser på
> ITU.
Hvis man søger ind som enkeltfagsstudernede, kan man godt klare sig med en
kort videregående uddannelse og to års relevant arbejde efter den
adgangsgivende uddannelse.

Dog er det svjh. for sent at tilmelde sig kurser som enkeltfagsstuderende
(deadline var vist lige omkring nytår) og de plejer at være strikse mht.
til datoer.
--
Mikkel Bundgaard
Ph.D. student at IT University of Copenhagen

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 05-01-04 16:26

Nu skrev du ikke i hvilken del af landet, men prøv at kikke på
http://kurser.idg.dk/

Bach

Fra : Kim Emax

Dato : 05-01-04 17:34

Kafoka wrote:

> [...]
> og acess. Jeg vil helst have noget der ikke kun løber over f.eks. 5
> dage, men mere noget man går til over en periode.

Superusers har nogle stykker:

http://www.superusers.dk/xml.htm

skal man gå ud fra at de er lige så dygtige undervisere, som designere, er
der nok ikke meget at komme efter Men jeg har hørt fra nogle gl.
kollegaer, der var på Perl kursus der at det skulle være ganske glimrende.

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Kim Schulz

Dato : 05-01-04 17:41

[snip]
> Superusers har nogle stykker:
>
> http://www.superusers.dk/xml.htm
>
> skal man g_ ud fra at de er lige s_ dygtige undervisere, som
> designere, er der nok ikke meget at komme efter Men jeg har h_rt
> fra nogle gl. kollegaer, der var p_ Perl kursus der at det skulle v_re
> ganske glimrende.

deres kurser er aldeles fremragende, og ja deres side er noget af det
grimmeste nettet længe har set.

Fra : gnumos

Dato : 06-01-04 21:33

Hej Sten,
Software AG har et kursusforløb i XML.
Vh
Gnumos

http://www.kandu.dk/

Fra : Kafoka

Dato : 07-01-04 16:21

Hej Alle

Jeg takker for svarene. Nu har jeg noget at kikke på. Jeg kan lige sige at
jeg bor ved Roskilde.

Hilsen

Sten