Opslag i Vejviser Næstved
Fra : Lars F. Larsen

Dato : 04-01-04 22:11

Er der en der har vejviser for Næstved 1900 - til ca. 1922, og som vil se om
de kan finde oplysninger om nedenstående, det drejer sig om min tipoldefar
og tipoldemor, jeg har forsøgt at ringe og sende e-mail, til
kirkebogsførende, men de kan ikke afse tid til at slå min mormor op

Kirkebog for 1900 Næstved, er ikke på arkivet i Odense,

Familien boede på Kæhlersvej i Næstved, i hendes barndom

Hansen
gift med:
Dorthea Katrine
Born: 4 May 1873

Børn:
Helga Jacobine Hansen
Born: 13 Sep 1900, Næstved, Hammer herred, Præstø
Married 19 Dec 1922 to Herman Nicolai Lauritz Holm

Carl Hansen

En søster, død som barn

Fra : Niels Jørgen Engel

Dato : 05-01-04 01:39

Sønnen Carl Ove Hansen er født 17.10.1892 i Holbæk
og den sidset datter hed Elly, men hende har jeg ikke noget om.
Moderen Dorthea Cathrine Christiansen døde 23.10.1946 - og blev viet
29.7.1892 i Rønnebæk.

Jeg har en masse om anerne til faderen - Hans Hansen (28.3.1860-17.2.1912) -
og er meget interesseret i at vide alt om efterslægten.

Lad os mailes ved privat.

Med venlig hilsen

Niels Jørgen Engel