Sele til Mco
Fra : Helle

Dato : 04-01-04 20:17

Hejsa.

Er der nogen her inde som tager deres voksne Maine Coons med udenfor i sele?
i så fald, hvor får I fat i sådan en sele henne? en ganske alm. kattesele er
jo ALT for lille til sådan et bjerg *g*.

Min kæreste og jeg er meget uenige om, om det er godt eller skidt at gå tur
med en kat udenfor når den er indekat. Jeg tror det kunne være en god
oplevelse hvorimod min kæreste er overbevist om at den så vil ud hele tiden
og siger og miauer og skaber sig konstant! Vi har haft alm. huskatte som
bare kunne gå ud og ind (uden sele) som det passede dem. (dette endte dog
med de blev kørt ned). Disse katte kunne blevet temmelig trælse at høre på
og ganske ustyrlige hvis ikke vi lige synes de skulle ud. De kunne sidde og
hyle foran døren en hel dag! Men er det ikke noget andet når de kommer ud i
sele? Sylvester er helt vild med det sne der er faldet i dag og jeg tror det
kunne være en rigtig god oplevelse for ham at komme lidt ud.

Hvor køber jeg sådan en sele? (Han vejer 5 kg)

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : kity

Dato : 04-01-04 20:32

Hej Helle.
Jeg har købt en sele til min mco i zoozity.
det er godt nok en til små hunde, men den sidder fint og hun nyder at vi går
tur.
Vi har så bestemte tidspunkter vi går ud på og dem kender hun.
Så hun sidder foran døren og kikke når klokken er ved at være tid.
Nogle gange kan hun da også give lyd fra sig, men jeg synes ikke at det er
slemt.

Håber at du kan bruge det til noget.

Knus fra Dorthe coco og catwalk.

www.kity.dk

Fra : Jane Bjørnlund

Dato : 07-01-04 18:39

Man kan sagtens få en sele der passer en mco, det har vi. Den ene kat
synes, det er meget hyggeligt, men ikke noget han ikke kan undvære. Den
anden er helt vild med det, og sidder netop og plager foran skabet hvor
selen ligger og foran døren for at komme ud....Derfor har jeg lidt
afvænt ham med det, fordi jeg simpelthen ikke kan komme ud med ham hver
dag, og det er lidt synd, at han sidder og savner det...

Så I skal nok tænke jeg grundigt om inden i begynder på det (til gengæld
er det smart hvis man har kattene med på ferie..)

Med venlig hilsen
Jane Bjørnlund
- Tøm kattebakken ved privat svar