MS Windows
briani 27239
[Windows 2000] Image browser
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 04-01-04 19:16

Jeg leder efter et lille program til Windows 2000, der kan gøre det samme
som "Windows Picture and Fax viewer" på Windows XP.

Det vil sige:

Ved åbning af et billede kan man med brug af enten mus eller tastatur
bladre i billederne i mappen

Ved åbning af et billede, kan man se andre billeder i den pågældende mappe
i et "dias-show".

Hvor finder jeg dette progrm? Jeg har kigget på XnView, men det gør det
ikke helt som ovenstående. Programmet må helst ikke koste en bondegård.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Per Bekker-Madsen

Dato : 04-01-04 19:59

http://www.irfanview.com/main_download_engl.htm

MVH Per

Fra : Per Bekker-Madsen

Dato : 04-01-04 20:11

Der er åbenbart problemer med linken, den kan downloades her:
http://www.tucows.com/preview/194967.html

Per