NAT på en ZyXEL 650
Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-01-04 15:04

Hvordan sætter jeg min ZyXEL 650 til at sende indgående trafik på bestemte
porte videre til min server?

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Morten Davidsen

Dato : 04-01-04 15:38

Overvejet at kigge på Cybercity's side???

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/port_forwarding/

/MD

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-01-04 15:57

Ivar Madsen <spam.usenet.im@milli.dk> skrev :

>Hvordan sætter jeg min ZyXEL 650 til at sende indgående trafik på bestemte
>porte videre til min server?

news:dk.edb.netvaerk er den rigtige gruppe til spørgsmål om
routere.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 04-01-04 16:35

"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan sætter jeg min ZyXEL 650 til at sende indgående trafik på bestemte
> porte videre til min server?
>
> --
hej ivar og andre
jeg tror du skal prøve det her hvis det er en server du vil lave. Det
virkede ved mig da jeg havde de samme problemmer med min zyxel router
her er et link http://www.adsltips.dk/zyxel.php

mvh jeppe søndergaard