laserprinter uden coating?
Fra : Anders Kjær

Dato : 04-01-04 19:44

Jeg har en brother HL-720 laserprinter, som er begyndt at printe dårligt.
Det er som om, at kulstøvet ikke fæstnes ordenligt på papiret, således at
det næsten kan børstes af de udskrevne sider - som umiddelbart ser fine nok
ud. Er det "coating" det er galt med? JEg er ikke helt sikker på hvad
coating er...eller er det patronen?
vh
anders kjær

Fra : Henrik

Dato : 04-01-04 20:34

hvor mange sider har du printet i farve ??

Fra : Anders Kjær

Dato : 04-01-04 21:17

det er en sort/hvid printer
anders

Fra : Peter Pan

Dato : 04-01-04 21:21

> [...]
nok
> ud. Er det "coating" det er galt med? JEg er ikke helt sikker på hvad

Normalt når man oplever denne fejl, er det fuseren den er gal med. Fuseren
er den der brænder toneren fast på papiret ved en meget høj temperatur (280+
grader C)

Hvor nemt/dyrt det er at få en ny fuser til en HL-720 skal jeg ikke kunne
sige. Men søg lidt på nettet og du skal finde...

Mvh
Anders