Rensemidlet K2R
Fra : Per Kyhn

Dato : 04-01-04 14:31

Spørgsmålet er måske lidt "off topic" - men alligevel

Hvornår kom rensemidlet K2R frem.
jeg mener at kunne huske det fra min barndom i halvtredserne.
Kan det passe ?

Med venlig hilsen
Per Kyhn

Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-01-04 15:35

Sun, 4 Jan 2004 14:31:16 +0100, skrev Per Kyhn:

>Spørgsmålet er måske lidt "off topic" - men alligevel
>
>Hvornår kom rensemidlet K2R frem.
>jeg mener at kunne huske det fra min barndom i halvtredserne.
>Kan det passe ?

Spørg Spontex:

Spontex, Inc.
100 Spontex Drive
Columbia
TN 38401
Telephone Number: 931-388-5632
Fax Number: 931-388-8924
Toll Free Number: 800-251-4222

Reference:
http://householdproducts.nlm.nih.gov/cgi-bin/household/brands?tbl=brands&id=19005001

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Tom H. Petersen

Dato : 05-01-04 13:40

"Per Kyhn" <per.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Spørgsmålet er måske lidt "off topic" - men alligevel
>
> Hvornår kom rensemidlet K2R frem.

I perioden 1958-62 var jeg i lære som farvehandler,
og mener at huske K2R. blev lanceret som et vidundermiddel
mod alskins pletter.

> jeg mener at kunne huske det fra min barndom i halvtredserne.
> Kan det passe ?

Ja --det er nok ikke helt forkert.

> Med venlig hilsen
> Per Kyhn