Telmore og WAP
Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 04-01-04 14:53

Er der andre telmorekunder der ikke kan komme ind på wap.tdcmobil.dk,
den skriver at jeg skal være kunde hos dem, den er først begyndt på det
fornyligt.

Fra : Frank W.

Dato : 04-01-04 16:09

On 04 Jan 2004 13:52:52 GMT, Kenneth Rugaard wrote:

> Er der andre telmorekunder der ikke kan komme ind på wap.tdcmobil.dk,
> den skriver at jeg skal være kunde hos dem, den er først begyndt på det
> fornyligt.

Det virker fint her med en Siemens ME45 og GRPS.

Hilsen
Frank W.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-01-04 21:47

Kenneth Rugaard skrev i et indlæg på usenet:
> Er der andre telmorekunder der ikke kan komme ind på wap.tdcmobil.dk,
> den skriver at jeg skal være kunde hos dem, den er først begyndt på
> det fornyligt.

Jeg har aldrig kunnet bruge den, så jeg har sat DR op som hjemmeside i
stedet - virker fint.

Når jeg prøver wap.tdcmobil.dk, så får jeg at vide, at mit nummer ikke
er kendt, og så får jeg ikke lov til noget.

Jeg kan godt komme ind på wap.tdcmobil.dk - men når jeg prøver at vælge
et punkt fra menuen, så får jeg beskeden om, at den ikke kender mit
nr........

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Z

Dato : 04-01-04 22:58

virker fint her med
gprs og nokia 8310

Fra : LER

Dato : 06-01-04 20:21

> [...]
> Er der andre telmorekunder der ikke kan komme ind på wap.tdcmobil.dk,
> den skriver at jeg skal være kunde hos dem, den er først begyndt på det

MIN teori er at du skal være "ægte" kunde hos TDC for at bruge deres sider,
jeg kan heller ikke komme ind på deres sider. Jeg kan dog godt se forsiden
hos TDC (eller det kunne jeg da sidst jeg var forbi:))

-Og min underteori går på at de par stykker, som siger at de godt kan se
tdc-sider har nummerporteret?

Jeg kan i hvert fald ikke se f.eks. wap.dgs.dk længere og jeg har et
"originalt" Telmore nummer.

-Jeg hører meget gerne svar fra de to som skriver at de godt kan bruge
tdc-siderne mht om de har nummerporteret?

....LER

Fra : Frank W.

Dato : 06-01-04 20:55

On Tue, 6 Jan 2004 20:20:50 +0100, LER wrote:
> -Jeg hører meget gerne svar fra de to som skriver at de godt kan bruge
> tdc-siderne mht om de har nummerporteret?

Jeg kan som skrevet tidligere godt se siderne og nej, jeg har ikke
nummerporteret.

Hilsen
Frank W.

Fra : Jochke

Dato : 12-01-04 19:02

"Kenneth Rugaard" <apollo14dk@hotmail.com> wrote in message
> Er der andre telmorekunder der ikke kan komme ind på wap.tdcmobil.dk,
> den skriver at jeg skal være kunde hos dem, den er først begyndt på det
> fornyligt.

Nu mener jeg TDC mobil har 2 forskellige Wap sider. Den ene er grafisk med
små ikoner, den anden er med tekst links. Den med ikonerne kan jeg ikke
komme ind på, modsat den med tekst links. Jeg har et ikke porteret Telmore
nr. :)

/Jochke