Nokia 3310 - oplader ikke
Fra : Jan F.

Dato : 04-01-04 08:44

Hej

Er der nogen der kender årsagen til at en Nokia 3310 pludselig kommer med
meddelelsen "Oplader ikke", når jeg sætter den til opladning?

Jan F.

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-01-04 10:33

On Sun, 4 Jan 2004 08:44:29 +0100
"Jan F." <itjfSLETDETTE@ofir.dk> wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kender _rsagen til at en Nokia 3310 pludselig kommer
> med meddelelsen "Oplader ikke", n_r jeg s_tter den til opladning?

imens den er tændt og sidder i opladeren piller du batteriet ud og
sætter det så i igen. Så skulle den gerne lade igen.
Ved ikke hvorfor det sker, men af og til kan nogle software versioner gå
i baglås ved ladning.

Fra : Jan F.

Dato : 04-01-04 15:10

Hej Kim

Mange tak for tippet, den lader nu - ved du hvilken SW-version jeg skal
bruge for at undgå det fremover?

Jan F.

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-01-04 15:27

On Sun, 4 Jan 2004 15:10:00 +0100
"Jan F." <itjfSLETDETTE@ofir.dk> wrote:
> Hej Kim
>
> Mange tak for tippet, den lader nu - ved du hvilken SW-version jeg
> skal bruge for at undg_ det fremover?

personligt ville jeg få det opgraderet til at blive en 3315, da denne
kørte langt mere stabilt hos mig og samtidigt havde en del lækre ekstra
features.
Stort set alle der unlocker nokia telefoner kan også klare denne
upgrade.