En af mine gode bekendte i Norge har spurg~
Fra : Sælger

Dato : 02-01-04 21:10

En af mine gode bekendte i Norge har spurgt mig om jeg kender nogen der kan
lave et system ala Telmore/Smarttalk/cbb altså website med teknik baggrund.

Han overvejer at starte et discount produkt til det norske marked.

Jeg har hørt at Telmore sælger deres systemer, til andre selskaber = men
hvad er prisen på det ?

Nogen der har erfaring i produktion af sådanne systemer ? eller viden om det
?

Fra : Peter Thomsen

Dato : 02-01-04 23:32

"Sælger" <rj@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> men hvad er prisen på det ?
>
> Nogen der har erfaring i produktion af sådanne systemer ? eller viden

Har han penge kan han få, og jeg har programmøren.

--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "NOSPAM_" if you want to mail me.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-01-04 14:34

Peter Thomsen wrote:

> Har han penge kan han få, og jeg har programmøren.

Ja, men de er vel billigere i Asien?

Thomas

Fra : Peter Thomsen

Dato : 03-01-04 15:03

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote in message

> Ja, men de er vel billigere i Asien?

1) Måske, hvis du kan kommunikere effektivt med dem.
2) Nu ved du jo ikke hvor i verden mine programmører er, vel ?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 04-01-04 14:44

> Jeg har hørt at Telmore sælger deres systemer, til andre selskaber = men
> hvad er prisen på det ?

Telmores direktør har besvaret dette spørgsmål i dit indlæg på mobildebat.dk ...

En anden gang gider du så ikke prøve med en kortere men mere sigende overskrift
og så skrive spørgsmålet i brødteksten?
På forhånd tak...

--
Michael