/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Smarttalk: Er der problemer, eller hvad..?
Fra : [ B@CHFiRE ]


Dato : 30-12-03 21:34

Hejsa,

Jeg har skiftet til smarttalk d. 23. december, så jeg er ikke helt inde i
det endnu.. Men inde på siden, hvor man kan holde øje med hvor meget man har
brugt, og sætte ny taletid ind osv.. Der er noget mystisk noget.. For det
første tog det meget lang tid, før jeg begyndte at kunne se mit forbrug
derinde (mange døgn).. Det har været i brug siden den 23. og har da brugt
den noget hver dag.. Men nu er forbruget for d. 23. og NOGET AF forbruget
fra d. 24 endelig dukket op derinde.. Hvad sker der..?

Desuden, se her: http://bachfire.homepage.dk/smarttalk.jpg

Hvad er den øverste og den nederste? Der er ikke noget nummer, men jeg skal
betale 18 øre for det. Kan se på min fon, at der ikke er afsendt nogle
sms'er i nærheden af disse tidspunkter.

Er her nogen smarttalk-kunder, der kunne fortælle hvordan jeg skal forholde
mig til det? Er det "midlertidig kage", eller er dette som det normalt
kører?

Håber på lidt info. Godt nytår!

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @
For at maile mig privat, bruges "email.dk" efter snabel-@



 
 
Ukendt (30-12-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-12-03 22:43


"[ B@CHFiRE ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i en meddelelse
news:bssnff$2nm7$1@news.cybercity.dk...
>
> Desuden, se her: http://bachfire.homepage.dk/smarttalk.jpg

Ser mærkeligt ud

Har været Smarttalk kunde sålænge det har eksisteret, blev det
ufrivilligt da de opkøbte Tiscalis mobil afdeling. Flyttede dog til
Telmore for en måned siden - en helt anden personligside, med mange flere
funktioner. Har jeg ikke fortrudt.

> Er her nogen smarttalk-kunder, der kunne fortælle hvordan jeg skal
forholde
> mig til det? Er det "midlertidig kage", eller er dette som det normalt
> kører?

I den tid har jeg aldrig set manglende numre, men har været en lang
periode, hvor man ikke har kunnet se specifikationerne, var det som fik
mg til at flytte, da man ikke havde chance for at tjekke dem. Har i
øvrigt ikke haft problemer af nogen art, men synes du skal prøve at
kontakte kundeservice, for giver dig ret i det ser mistænkeligt ud!

Godt nytår

>
> Håber på lidt info. Godt nytår!
>
> --
> Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
> To mail me in private, simply use "email.dk" after the @
> For at maile mig privat, bruges "email.dk" efter snabel-@
>
>


Annika Pedersen (31-12-2003)
Kommentar
Fra : Annika Pedersen


Dato : 31-12-03 09:35


> Jeg har skiftet til smarttalk d. 23. december, så jeg er ikke helt
> inde i det endnu.. Men inde på siden, hvor man kan holde øje med hvor
> meget man har brugt, og sætte ny taletid ind osv.. Men nu er
> forbruget for d. 23. og NOGET AF forbruget fra d. 24 endelig dukket op
> derinde.. Hvad sker der..?

Det skal du ikke være "ked" af - det har altid været sådan, minus nogle små
gode perioder. Du kan ikke bruge siden til noget, for pludselig opdaterer
den for lang periode. Det var årsagen til at vi rykkede.

--
Annika P

Lars Christensen (31-12-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 31-12-03 11:09

On Tue, 30 Dec 2003 21:34:06 +0100, "[ B@CHFiRE ]"
<Thrash@SpamSuxBig-Time.com> wrote:

>Hejsa,
>
>Jeg har skiftet til smarttalk d. 23. december, så jeg er ikke helt inde i
>det endnu.. Men inde på siden, hvor man kan holde øje med hvor meget man har
>brugt, og sætte ny taletid ind osv.. Der er noget mystisk noget.. For det
>første tog det meget lang tid, før jeg begyndte at kunne se mit forbrug
>derinde (mange døgn).. Det har været i brug siden den 23. og har da brugt
>den noget hver dag.. Men nu er forbruget for d. 23. og NOGET AF forbruget
>fra d. 24 endelig dukket op derinde.. Hvad sker der..?
>
>Desuden, se her: http://bachfire.homepage.dk/smarttalk.jpg
>
>Hvad er den øverste og den nederste? Der er ikke noget nummer, men jeg skal
>betale 18 øre for det. Kan se på min fon, at der ikke er afsendt nogle
>sms'er i nærheden af disse tidspunkter.
>
>Er her nogen smarttalk-kunder, der kunne fortælle hvordan jeg skal forholde
>mig til det? Er det "midlertidig kage", eller er dette som det normalt
>kører?

Det er et generelt problem hos Smarttalk. Lige i øjeblikket er de ca.
1 uge bagud med opdatering af forbrug. :(
Jeg sender også en del sms'er og der ser det ud ligesom på dit
billede. Der er en del hvor der ikke står noget nummer ud for.
Men til gengæld så koster sms'erne kun 18 øre pr. stk selvom der står
på deres forside og i prislisten at det koster 19 øre pr. stk så selv
det kan de ikke finde ud af :) Det er faktisk den eneste grund at jeg
bliver hos dem. Man skal bare huske at bruge for mere end 50 kr om
måneden (det er ca mit sms-forbrug). Det skal dertil også siges at jeg
har 2 numre hos Telmore :)


--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik

Hov-Hov (31-12-2003)
Kommentar
Fra : Hov-Hov


Dato : 31-12-03 14:20

> Hvad er den øverste og den nederste? Der er ikke noget nummer, men jeg
skal
> betale 18 øre for det. Kan se på min fon, at der ikke er afsendt nogle
> sms'er i nærheden af disse tidspunkter.

Jeg har samme problem! Se indlæg 31.12.03..

Johnny



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408877
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste