Siemens C60 blank operatørlogo
Fra : HappyHenrik

Dato : 29-12-03 17:19

Er der nogen der ved hvor dælen jeg kan hente sådan en fætter ??

Har prøvet på mobital.net, dingelink.dk, siemens.12send.dk og smsland.dk

Uden held :0(

Fra : Bent F.

Dato : 29-12-03 21:47

Prøv at " wappe" ind her :
http://www.victorynet.de/wap/logos/blank.cod

Fra : HappyHenrik

Dato : 30-12-03 00:26

Bent F. wrote:
> Prøv at " wappe" ind her :
> http://www.victorynet.de/wap/logos/blank.cod

Jeg får en http 406 fejl :0(

Fra : Bent F.

Dato : 30-12-03 01:40

Nå for den da´ ! Så eksisterer den side ikke mere.
Men der må være en side der kan det samme, men jeg ved ikke lige
hvor man skal lede.
Måske andre i gruppen ved det ???

Fra : HappyHenrik

Dato : 30-12-03 02:06

Bent F. wrote:
> Nå for den da´ ! Så eksisterer den side ikke mere.
> Men der må være en side der kan det samme, men jeg ved ikke lige
> hvor man skal lede.
> Måske andre i gruppen ved det ???

Siden virker fint fra min Nokia 6610... Må være den Siemens telefon der ikke
kan skifte operatørlogo :0(

Henrik

Fra : Bent F.

Dato : 30-12-03 02:12

OK. Det var også Nokia jeg brugte den til.

Fra : david holm

Dato : 30-12-03 14:23

prøv www.club-siemens.com under fun har de et blankt logo. mener wap
adr er www.club-siemens.com/wap. mvh David