MS Windows
briani 27239
specielle tegn
Fra : MVN

Dato : 02-01-04 10:37

jeg aner ikke hvor jeg skal spørge om dette...

men er der ikke en liste over alle de tegn man kan lave med ALT + **** 3-4
cifre ?

eks. ALT + 123 giver {
ALT + 236 giver ý
ALT + 789 giver § '

osv osv... der er uendelige muligheder men er der ikke en liste over det ?
eller evt hvad kaldes beskrivelsen af disse tegn?

MVN.....

Fra : Jens Jensen

Dato : 02-01-04 11:06

Du kan se det meste vha. Tegnoversigt. Så vidt jeg husker, findes
Tegnoversigt i alle Windows-versioner fra version 3 og fremefter.

v.h.

/jj

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-01-04 13:20

> [...]
>
> osv osv... der er uendelige muligheder men er der ikke en liste over det ?
> eller evt hvad kaldes beskrivelsen af disse tegn?

++++++++++

Hej.

Du kan også se dem her http://hometown.aol.com/MonT714/tutorial/ALTchrc.html

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Kurt

Dato : 02-01-04 17:19

> [...]
>
> osv osv... der er uendelige muligheder men er der ikke en liste over det ?
> eller evt hvad kaldes beskrivelsen af disse tegn?

WXP:
Start
Kør
charmap.exe