Dreamweaver/PHP
Fra : NetHead

Dato : 04-01-04 14:15

Jeg er lidt i tvivl om hvor jeg skal stille dette spørgsmål, men
da det er med henblik på PHP, kunne nogen herinde måske svare på
det..

Jeg vil høre om det er muligt at implementere PHP i Dreamweaver
MX, som det f.eks. er med flash/fireworks/html etc..?

På forhånd tak..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : NetHead

Dato : 04-01-04 14:19

> Jeg vil høre om det er muligt at implementere PHP i Dreamweaver
> MX, som det f.eks. er med flash/fireworks/html etc..?
- For lige at være lidt mere specifik, tænkte jeg på om
Dreamweaver kan lave forbindelse til databaser/MySQL vha. knapper
og lignende..

Pft

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-01-04 14:41

"NetHead" <mail@mail.dk> wrote in message news:bt93rr$lqs$1@sunsite.dk...

> - For lige at være lidt mere specifik, tænkte jeg på om
> Dreamweaver kan lave forbindelse til databaser/MySQL vha. knapper
> og lignende..

Ja, det kan den sagtens ...

--
Benny

Fra : NetHead

Dato : 04-01-04 21:07

Benny Nissen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Ja, det kan den sagtens ...
Hvor finder jeg det i Dreamweaver?

Pft

Fra : NetHead

Dato : 04-01-04 22:28

Kan man bruge phpmyadmin i Dreamweaver?

Fra : Kristian Thy

Dato : 04-01-04 22:38

NetHead uttered:
> Kan man bruge phpmyadmin i Dreamweaver?

phpMyadmin bruger man i en browser.

\\kristian
--
"Le peuple américain est le seul peuple à être passé directement de la
préhistoire à la décadence sans passer par la civilisation."

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 05-01-04 17:08

On Sun, 04 Jan 2004 13:18:51 +0000, NetHead wrote:

> For lige at være lidt mere specifik, tænkte jeg på om
> Dreamweaver kan lave forbindelse til databaser/MySQL vha. knapper
> og lignende..

Jap det kan den godt.

Mvh.
/Thomas

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 05-01-04 15:09

NetHead skrev:

> [...]
>
> Jeg vil høre om det er muligt at implementere PHP i Dreamweaver
> MX, som det f.eks. er med flash/fireworks/html etc..?

ja - der står en del om emnet på macromedias dreamweaverside, og sikkert
også i din medfølgende dokumentation.

mvh

Jesper Brunholm