Ny i PhP
Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 02-01-04 07:55

Hej
Hvilke programmer er bedst for mig at bruge til at sætte en webserver op med
PhP , når jeg har windows2000 server.?
Det er sikkert skrevet i en FAQ, ellers smid den lige efter mig.

Ellers Godt Nytår til her alle.

MVH
Jimmy

Fra : Jacob Atzen

Dato : 02-01-04 10:35

"Jimmy Nielsen" <jimmy.nielsen[NO SPAM]@world[NOSPAM]online.dk> writes:

> Hvilke programmer er bedst for mig at bruge til at sætte en
> webserver op med PhP , når jeg har windows2000 server.? Det er
> sikkert skrevet i en FAQ, ellers smid den lige efter mig.

Apache: <http://httpd.apache.org>

- Jacob Atzen

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 02-01-04 11:29

Jimmy Nielsen wrote:
> Hvilke programmer er bedst for mig at bruge til at sætte en webserver op med
> PhP , når jeg har windows2000 server.?
> Det er sikkert skrevet i en FAQ, ellers smid den lige efter mig.

http://sourceforge.net/projects/phptriad/
http://sourceforge.net/projects/foxserv/
http://sourceforge.net/projects/phpdev5/
http://sourceforge.net/projects/winlamp/
http://sourceforge.net/projects/winserv/

er alle pakker der installare AMP på din windows...
- de er dog ikke ens, så find den der passer dig bedst.

--
excuse of the day : popper unable to process jumbo kernel
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 05-01-04 14:56

Jimmy Nielsen skrev:

> Hvilke programmer er bedst for mig at bruge til at sætte en webserver op med
> PhP , når jeg har windows2000 server.?
> Det er sikkert skrevet i en FAQ, ellers smid den lige efter mig.

Tjah - der står en del om emnet på webcafe.dk, og hvad faq angår så er
det nok php-faq.dk du skal have fat i.

mvh

Jesper Brunholm