en editor???
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-04 16:22

Jeg ved absolut intet om php og nu har jeg downloadet nogle filer som jeg
håber at kunne bruge i mit firma, men findes der et program (en slags
editor) der gør det muligt for mig at se hvad det er jeg nu har liggende og
evt. redigere i det.
Godt nytår

--
Hilsen
Mia

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 01-01-04 16:46

"NN" <sluddermor> tastet:

> [...]
> jeg håber at kunne bruge i mit firma, men findes der et program (en
> slags editor) der gør det muligt for mig at se hvad det er jeg nu har

For å kunne vise det du har må du sette opp en nettserver (f.eks. Apache) og
legge inn PHP. Du trenger ikke noen spesiell editor. Du kan bruke
Notisblokk, men jeg vil anbefale TSW WebCoder <URL: http://www.tsw.dk/ > ...

Godt nyttår til deg også ... :)

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 02-01-04 02:20

On Thu, 01 Jan 2004 16:22:17 +0100, NN wrote:

> [...]
> håber at kunne bruge i mit firma, men findes der et program (en slags
> editor) der gør det muligt for mig at se hvad det er jeg nu har liggende og

Uhm... jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået spørgsmålet
korrekt :)

.... men ellers vil mit svar være:

PHP-scripts er bare ren tekst - dvs. du kan læse og redigere dem i
ethver teksteditor (notepad, emacs, ultraedit, phpedit, ..., word :) -
phpedit er gratis, god og kører under Windows.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med "at se hvad det er jeg nu
har liggende"...

Mvh.
/Thomas