Tegn på CC ADSL er kommet op og køre
Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-01-04 13:51

I morgen morgen/fornmidag kommer de og installere CC ADSL, jeg har forbundet
routeren, og tændt, efter at have blinket lidt med SYS lampen lyser den nu
konstant. Er det tegn på at der er liv i forbindelsen, eller hvordan ser
jeg når linien er kommet op og køre?

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Morten Davidsen

Dato : 04-01-04 15:35

Så skulle det gerne være kommet op ja!

Nu skal du bare lige prøve at konfigurere routeren ligesom der står i din
guide...

/MD

Fra : Morten Davidsen

Dato : 04-01-04 17:17

Her var forresten lige et link til hvordan du konfigurerer >
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/konfiguration_af_router/