TDC internet - andre der oplever det er sl~
Fra : Dopedog

Dato : 03-01-04 21:23

Kan faktisk slet ikke bruge "selve" internettet lige nu, altså i browseren
o.s.v. så kan ikke rigtig komme ind og se om de er ved at opdatere noget
eller et-eller-andet ... andre hvor det kører dårligt i øjeblikket ?

Bor imellem Horsens og Vejle

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Morten Davidsen

Dato : 03-01-04 21:30

Jeg sidder ikke på Kolding centralen som jeg kan se du gør ...
men hvad hvis du pinger noget ....
f.eks. ping www.opasia.dk

??

/MD