Cisco 677 og statistik
Fra : Benjamin

Dato : 03-01-04 21:19

Hej.

Jeg har en Cisco 677 er der nogen måde hvorpå man kan hente logfiler eller
stats filer fra den og bruge det i f.eks. mrtg? Automatisk mener jeg.

--

/ Benjamin

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 03-01-04 21:35

"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> writes:

> Jeg har en Cisco 677 er der nogen måde hvorpå man kan hente logfiler eller
> stats filer fra den og bruge det i f.eks. mrtg? Automatisk mener jeg.

Ja, en Cisco 677 snakker SNMP, så det er relativt ligetil at sætte
MRTG eller lignende op mod den.

--
Jacob - www.bunk.cc
Life is both difficult and time-consuming.

Fra : Benjamin

Dato : 03-01-04 21:44

Jacob Bunk Nielsen wrote:
> [...]

Tak, det vil jeg hermed forsøge. Skal nok besvære jer med flere spm når jeg
løber ind i problemer ;()

/ Benjamin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-04 22:00

"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> skrev :

>Tak, det vil jeg hermed forsøge. Skal nok besvære jer med flere spm når jeg
>løber ind i problemer ;()

Så brug venligst den rigtige gruppe til spørgsmål om routere:
news:dk.edb.netvaerk - tak.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Benjamin

Dato : 03-01-04 22:29

Knud Gert Ellentoft wrote:
> [...]

javohl