Hvorfor ingen boost fra TDC?
Fra : Per

Dato : 03-01-04 01:37

Det har sikkert været oppe og vende mange gange før, men hvorfor laver TDC
ikke en boost ordning som CC har? Mener de ikke det kan betale sig?

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 03-01-04 01:49

"Per" <per@JegOpgiverIkkeMailAdresseINyhedsgrupper.dk> skrev i en meddelelse
> Det har sikkert været oppe og vende mange gange før, men hvorfor laver TDC
> ikke en boost ordning som CC har? Mener de ikke det kan betale sig?

Tja, du kan vel bare ringe og bede om at få det ændret når du skal bruge en
højere hastighed.

Hastighedsændringen er gratis, så du betaler kun den højere pris, så længe
du har opgraderet
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bred_pris_andre

/Tobias

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-01-04 09:27

"Tobias Nielsen" <tobias@tach.dk> wrote in message

> [...]
> højere hastighed.
>
> Hastighedsændringen er gratis, så du betaler kun den højere pris, så længe

Men du kan jo ikke opgradere til erhvers hastigheder når du er privatkunde

Fra : Per

Dato : 03-01-04 11:29

> Men du kan jo ikke opgradere til erhvers hastigheder når du er privatkunde

Nej nemlig. Jeg har 2Mbit, så jeg kan jo som privat ikke få højere
hastighed.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-01-04 12:31

Per skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg har 2Mbit, så jeg kan jo som privat ikke få højere
> hastighed.

Som et boost kan du sikkert ikke, men hvis du vil have en permanent højere
hastighed, så har TDC ikke nogen skrubler ved at sælge dig en
erhvervsrettet ADSL, på højere hastighed, du skal bare altid huske på at
det er et erhvervsrettet produkt, hvilket du første gang støder på ved at
de oplyste priser er + moms priser,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Tim Christensen

Dato : 03-01-04 13:34

Ivar Madsen wrote:

> [...]
> det er et erhvervsrettet produkt, hvilket du første gang støder på ved at

Men, man kan ikke op/nedgradere hastigheden gratis på en
erhvervsforbindelse.

Mvh

Tim

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-01-04 13:57

Tim Christensen skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Men, man kan ikke op/nedgradere hastigheden gratis på en
> erhvervsforbindelse.

Jeg er ikke bekendt med at man kan, men har heller ikke interseret mig så
meget for dem.

Fra : Per

Dato : 03-01-04 17:02

> [...]
> det er et erhvervsrettet produkt, hvilket du første gang støder på ved at

Problemet er at jeg har medarbejderbredbånd jo.

Fra : Per

Dato : 03-01-04 17:11

"Per" <per@JegOpgiverIkkeMailAdresseINyhedsgrupper.dk> wrote in message

> Problemet er at jeg har medarbejderbredbånd jo.

Og desuden vil jeg gerne beholde min egen router med muligheden for at ændre
opsætningen i denne.

Fra : Nicki Brøchner Niels~

Dato : 03-01-04 17:20

Per wrote:
> Problemet er at jeg har medarbejderbredbånd jo.
Selv om TDC havde en Boost tilbud til vores private kunder ville det jo
aldrig kunne lade sig gøre at få det på Medarbejderbredbånd aligevel.
Grundet i Skat tekniske regler.

--
Venlig hilsen
Nicki Brøchner Nielsen

Fra : Morten Davidsen

Dato : 03-01-04 17:25

Hmm .. nu er jeg ikke vildt meget inde i sådanne ting,
Men en medarbejderbredbåndskunde, betaler jo bare for en ydelse (boost), som
intet har med firmaet eller beskatning at gøre, ud over at det er påkrævet
at man har et ADSL-abonnement i forvejen for at købe denne ydelse?

Eksempel:
Du har "medarbejderdomæne" hvor du har et domæne gennem dit firma.
Du køber så et webhotel hos samme firma, men dette betaler du selv - uden om
dit firma.

Dette kan vel godt lade sig gøre?

/MD

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 03-01-04 17:51

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> Du har "medarbejderdomæne" hvor du har et domæne gennem dit firma.
> Du køber så et webhotel hos samme firma, men dette betaler du selv - uden

Ja. Det kan det godt i teorien. Spørgsmålet er om udbyder vil være med til
det af administrative årsager.
--
Venlig hilsen
Kasper Bøggild

Fra : Morten Davidsen

Dato : 03-01-04 17:57

Hos CC logger du bare ind med brugernavn og password og booster og betaler
med dankort, jeg går ud fra der ikke er nogen forskel på om du er
privatkunde eller har skattefrit bredbånd.

right?

/MD

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-01-04 19:05

Kasper Bøggild skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Ja. Det kan det godt i teorien. Spørgsmålet er om udbyder vil være med til
> det af administrative årsager.

Hos CC kan du betale over næste regning, det vil kunne give problemer med
medarbejderbredbånd, men du kan også betale med visa, dankort, eller
masterkort, og så kan jeg ikke se at der er nogen problemer med det
administrative, regningen sendes online, betales online, og efter endt
betaling udføres ændringen automatisk,,,

Fra : S

Dato : 03-01-04 14:09

Per skrev news:3ff69978$0$29341$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> Nej nemlig. Jeg har 2Mbit, så jeg kan jo som privat ikke få højere
> hastighed.

Jo da. Eneste krav er at CyberCity selv har eget udstyr på centralen du er

http://computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19704

Fra : Per

Dato : 03-01-04 17:01

"S" <ugyldig@spammail.indvalid> wrote in message
> Per skrev news:3ff69978$0$29341$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
>
> Jo da. Eneste krav er at CyberCity selv har eget udstyr på centralen du er
> [...]
Hallo læs overskriften.