Tiscali bredbånd!
Fra : Nicolai

Dato : 02-01-04 16:24

Hej.

Jeg kender en, som lige har fået en Tiscali 256/256, det nye tilbud til
295,-. Jeg skal have åbnet for en port i den, så hun kan bruge voice over
messenger, men hun er ikke i stand (?) til at finde ud af, hvilken
router/modem hun har fået, andet end zyxel, men ikke noget modelnr. Nogen
der ved hvad det er for en?

Nic

Fra : Rudi Stegen

Dato : 02-01-04 16:36

Hej Nicolai, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> hun er ikke i stand (?) til at finde ud af, hvilken router/modem
> hun har fået, andet end zyxel, men ikke noget modelnr.

ZyXEL P650R

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Nicolai