internet explorer 5 til win3x
Fra : Anders Pedersen

Dato : 02-01-04 13:35

Jeg ahr lige fået stofanet til at køre på windows 3.11.

jeg har så instaleret internet explorer 3 men der er nogle sidder som ikke
vises ret godt og nogle jeg ikke kan komme ind på.

Mit spørgsmål:Hvor kan jeg downloade internet explorer 5 på dansk til
win3.11.
har downloadet den engelske men vil gerne have den danske.

Ville en engelsk internetexplorer give problemer på en dank win3.11?

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 18:32

Anders Pedersen skriblede:

http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

> Ville en engelsk internetexplorer give problemer på en dank win3.11?

Du kunne jo have afprøvet den, hvis ikke
den virkede, ville det jo kun tage 5 minutter
at geninstallere win 3.11 :)

--
/Gevaldi

Fra : Anders Pedersen

Dato : 02-01-04 20:45

"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir (prik) dk> skrev i en meddelelse

> Anders Pedersen skriblede:

> http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84
Er du sikker på at dne er til windwos 3.11
den jeg hentede fra tucows fyldte kun 10 mb.

> Du kunne jo have afprøvet den, hvis ikke
> den virkede, ville det jo kun tage 5 minutter
> at geninstallere win 3.11 :)

En instalation af windows 3.11 tager for mig ca.2 min fra cdrom.

Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-01-04 21:06

Anders Pedersen wrote:
> [...]
> har downloadet den engelske men vil gerne have den danske.
>
> Ville en engelsk internetexplorer give problemer på en dank win3.11?

Hvad med at benytte Opera? den er hurtig og fylder ikke meget.

Her kan du finde diverse browsere: http://browsers.evolt.org/

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Anders Pedersen

Dato : 02-01-04 21:22

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med at benytte Opera? den er hurtig og fylder ikke meget.
Opera er en glimrenbrowser og kan værre en mulighed.
har før brugt opera under windows 98se.
Skal lige skrives at det er første gang jeg prøver internet på win 3.11