Nyt bundkort passer det her sammen
Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 02-01-04 21:10

Hej alle sammen

jeg er en dreng på 12 og jeg er ved at skaffe mig en ny computer
Jeg tror at jeg vil bygge selv jeg har tænkt på at bruge det her bundkort
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837970

Er der nogle der ved om det her grafikkort passer i?
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017910

Med Venlig hilsen
Erik B. Jørgensen

Fra : Jakob M

Dato : 03-01-04 11:48

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837970
>
> Er der nogle der ved om det her grafikkort passer i?

Ja, det gør det.

Mvh
Jakob

Fra : Erik Buch Jørgensen