ThermalRight SLK947-U
Fra : Per Nielsen

Dato : 01-01-04 18:04

Er der nogen problemer i at montere denne køler på et Abit NF7-S?

Fra : Zulu

Dato : 01-01-04 18:50

Per Nielsen wrote:
> Er der nogen problemer i at montere denne køler på et Abit NF7-S?

SLK900U passer fint på mit NF7-S, men prøv at tjekke Thermalrights side
eller lav en google på "SLK947U NF7-S"

Zulu

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-01-04 19:30

Zulu wrote:
> SLK900U passer fint på mit NF7-S, men prøv at tjekke Thermalrights
> side eller lav en google på "SLK947U NF7-S"

Ups, tak for "advarslen". På hjemmesiden http://www.thermalright.com/ står
der at modellen SLK-947U passer på et Abit NF7-S rev. 1.2, men ikke på rev.
2.0. Så er den jo ude af billedet. Men en 900A eller 900U skulle vel også
være god nok.

Fra : Zulu

Dato : 01-01-04 20:01

Per Nielsen wrote:

> [...]
> ikke på rev.
> 2.0. Så er den jo ude af billedet. Men en 900A eller 900U skulle vel

Jeg tvivler stærkt på at den ikke passer! Det må være en fejl på siden. For
900'eren passer nemlig bedre på v2.0 end på v1.2.
Prøvede du google?

Zulu

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-01-04 20:27

Zulu wrote:
> Jeg tvivler stærkt på at den ikke passer! Det må være en fejl på
> siden. For 900'eren passer nemlig bedre på v2.0 end på v1.2.
> Prøvede du google?

Det har jeg så lige gjort. På de 5-6 forumsider jeg lige checkede kan jeg se
at der er en del der kører med kombinationen Abit NF7-S rev. 2.0 og
Thermalright SKL-947U. Derudover har jeg i en e-mail spurgt
http://www.waterheads.dk om der er et problem. De skal så lige tilbage fra
jule/nytårsferie. Men umiddelbart ser det da ud til at det sagtens kan lade
sig gøre. Om der så skal bøjes komponenter håber jeg at Waterheads kan svare
på.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-01-04 20:56

Per Nielsen skrev :

> [...]
lade
> sig gøre. Om der så skal bøjes komponenter håber jeg at Waterheads kan

Har du set disse sider om køleren (ikke bundkortet)?
http://www.silentpcreview.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=132&page=1

Har selv en SLK900U på A7V333 - en dejlig klump kobber

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-01-04 21:39

Michael Lund Sørensen wrote:
> Har du set disse sider om køleren (ikke bundkortet)?

http://www.silentpcreview.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=132&page=1

> Har selv en SLK900U på A7V333 - en dejlig klump kobber

Men det er jo så på en P4. Jeg vil hellere spare lidt og satse på AMD
Barton.

Fra : Martin Johansson

Dato : 01-01-04 21:59

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

http://www.silentpcreview.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=132&page=1

> Men det er jo så på en P4. Jeg vil hellere spare lidt og satse på AMD
> Barton.

SLK-947U passer både P4 og Athlon.
U står faktisk for universal.
Så den passer altså begge steder.
Se evt. her:
http://www.thermalright.com/a_page/main_product_slk947u.htm

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-01-04 00:12

Martin Johansson wrote:
> SLK-947U passer både P4 og Athlon.
> U står faktisk for universal.
> Så den passer altså begge steder.
> Se evt. her:
> http://www.thermalright.com/a_page/main_product_slk947u.htm

Har jeg så også fundet ud af imellemtiden, takker alligevel.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-01-04 22:42

Per Nielsen skrev :

http://www.silentpcreview.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=132&page=1

> Men det er jo så på en P4. Jeg vil hellere spare lidt og satse på AMD
> Barton.

Min sidder på en Barton 3000+ (pt ca 40 grader varm), med 19 dB Papst
blæser.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : HKS

Dato : 02-01-04 00:56

http://www.silentpcreview.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=132&page=1

> Min sidder på en Barton 3000+ (pt ca 40 grader varm), med 19 dB Papst
> blæser.

Håber du trækker strøm fra PSU og ikke gennem bundkortet. Jeg har busted 2
mobo's da jeg tog strøm til min 92mm Papst mølle gennem bundkortet. Om de er
for store eller den er defekt på nogne måde ved jeg ikke :/