Hjælp til OC
Fra : er

Dato : 01-01-04 16:59

Nu har jeg hørt at man kan OC en AMD Barton 2500 eller 2600 til 3200. Så
defor er der vel ingen grund til at investere i en 3200. Hvis det forholder
sig sådan er det vel helt gak ikke at benytte sig af OC...?

Men hvorfor en skal man vælge til at køre 3200? Og yder en 2500@3200
eksempelvis nøjaktig det samme som en 3200?

Går udfra at jeg skal have et Abit NF7-S Rev2.0 til at klare opgaven, men
hvad med CPU blæser strømforsyning er der specielle krav til disse?

Johs

Fra : Henrik Sahl

Dato : 01-01-04 17:05

"er" <dfg@sdf.com> wrote in message
> [...]
>
> Går udfra at jeg skal have et Abit NF7-S Rev2.0 til at klare opgaven, men
> hvad med CPU blæser strømforsyning er der specielle krav til disse?

De kan nok hjælpe dig mere her -> dk.edb.hardware.overclocking

Mvh
Henrik