hjælp
Fra : Mikkel Borgen

Dato : 03-01-04 15:15

Min PC (1½ år gl XP1800 med MSI GF4200TI grafikkort, MSI KT3 Ultra bundkort
og 512 MB PC 2700 Dane-Elec RAM) siger en underlig lyd når jeg tænder den.
Det lyder omtrent som: "døøøøøø deeee døøøøø deeee" osv. Hvert bib er
omkring af et sekunds varighed. Der kommer intet frem. Har pillet alt fra
hinanden og sat set sammen igen. Har forsøgt en tilsvarende RAM-blok og et
tilsvarende grafikkort - begge har givet samme resultat.

Er der nogen, som har en idé om hvad der er galt.

På forhånd tak.

Mikkel

Fra : Winie Ravn

Dato : 03-01-04 19:20

Hej Mikkel

"Mikkel Borgen" <mikkelborgen@[nospam]mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og 512 MB PC 2700 Dane-Elec RAM) siger en underlig lyd når jeg tænder den.
> Det lyder omtrent som: "døøøøøø deeee døøøøø deeee" osv. Hvert bib er

Frem med manualen til dit bundkort, eller ind på producentens hjemmeside,
der skulle du kunne finde 'bip' koderne...

Ellers ved jeg at grafikkort fejl plejer at gi' alm korte jævne bip, med
samme pauselængde som bip tonen

Mvh

Carsten, Østerbro

Fra : Futte

Dato : 03-01-04 20:16

Det bundkort skulle gerne have en dims (Msi skriver Bracket) 4 led's som
vha manual skulle kunne fortælle dig hvad der er galt