tv-kort
Fra : Lasse

Dato : 03-01-04 14:30

Jeg har lige købt et Terratec cinergy 400 kort. Problemet er, at billedet
er rimelig knudret. Jeg ved ikke om det kan skyldes kablet som er tre
meter, og er samlet på midten af to antennestik, eller om der er noget i
computeren, som går ind og generer signalet.
Nogen der har andre ideer eller som kan sige om det er en af de to.

venlig hilsen
Lasse

Fra : TommyF

Dato : 03-01-04 17:42

On 03 Jan 2004 13:30:19 GMT, Lasse <not@real.de> wrote:

> [...]
>computeren, som går ind og generer signalet.
>Nogen der har andre ideer eller som kan sige om det er en af de to.
Det kan godt være dine samlinger, kablet skal helst være ordenligt
afskærmet og den udvendige del af stikket med ikke rører ved noget
af kabinettets metal, det giver forringelser i billedet.

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------

Fra : M. Jørgensen

Dato : 03-01-04 19:28

"Lasse" <not@real.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> computeren, som går ind og generer signalet.
> Nogen der har andre ideer eller som kan sige om det er en af de to.

Hej Lasse

Hvis du har jord på din pc ? Det kan det godt give problemer hvis du har 2
forskellige jordpoentialer altså jordet antenne og jordet pc.

M.v.h
Mogens