Driver til philips pcvc665k webcam *Hjææææ~
Fra : Brian Nielsen

Dato : 02-01-04 23:21

Nu har jeg brugt flere måneder på at få det til at virke i xp, men er nået
lige vidt. Jeg har fundet en driver der skulle virke til xp men når jeg
installerer det med den melder den bare fejl. Nogen forslag.....

Mvh Brian Nielsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-01-04 00:49

"Brian Nielsen" <Brian_maria@privat.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> nået lige vidt. Jeg har fundet en driver der skulle virke til xp men
> når jeg installerer det med den melder den bare fejl. Nogen

Tja, fortælle hvilken fejl den melder?

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Nielsen

Dato : 03-01-04 10:13

Den siger

"der opstod et problem under installationen af den hardware: philips Camera

Der opstod fejl under installationen af enheden

klassens installationsprogram har nægtet anmodningen om at installere eller
opgradere denne enhed"

Fra : Allan Andreasen

Dato : 03-01-04 13:32

Jeg har også et webcam af samme model.. og jeg har søgt efter en driver der
virker til XP i over et år men alle de drivers jeg har haft fat i, kommer
med den samme fejl.. så jeg har indset at det kun virker til win9x.. så du
må lige som mig ud og invistere i et nyt webcam..

Mvh Allan Andreasen

Fra : Brian Nielsen

Dato : 03-01-04 16:04

Det frygtede jeg også .......*snøft*

Men det er da utroligt at de laver et enkelt kamera uden nye drivere..... ja
faktisk noget svineri...

Mvh brian nielsen