Sandberg web cam xp driver
Fra : finn jepsen

Dato : 02-01-04 23:12

Jeg søger en xp driver til mit Sandberg web cam, er der nogen der kan hjælpe
mig med det ?

Med venlig hilsen
finn@tunenet.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 03-01-04 03:49

finn jepsen mumbled his insignificant opinion in:
3ff5ec94$0$69951$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Jeg søger en xp driver til mit Sandberg web cam, er der nogen der kan
> hjælpe mig med det ?

http://www.sandberg.it/support/13801.HTM
Ganske vist ikke til XP, men den virker til 2000 så det er et forsøg værd.

Fra : finn jepsen

Dato : 03-01-04 11:10

Hej Sune
Jeg har forsøgt at installere nedenstående driver men blev afvist med
følgende: softwaren du er ved at installere godkente ikke testen kompabilet
med windows XP. microsoft anbefaler kraftigt at du afbryder installationen.
Skal jeg fortsætte ?
Tak for dit svar
Mvh.
Finn

Fra : Jesper Laursen

Dato : 03-01-04 12:23

"finn jepsen" <finn@abctune.dk> wrote in message
> [...]
kompabilet
> med windows XP. microsoft anbefaler kraftigt at du afbryder

Du kan roligt fortsætte installationen.

VH Jesper Laursen

Fra : lukeyan

Dato : 29-01-04 14:40

Setup a guard against theft and alarm system using web cam.

against theft and alarm system. When the thief is found by it, it will
alarm and notice the host by many ways, such as telephone, email.

Please visit:http://catman.iglobalserver.com/en/