Problem med Plextor brænder
Fra : Steffen

Dato : 02-01-04 12:49

Min plextor brænder (PX-W4824A) opfører sig pludselig underligt. Jeg åbner
Nero 5.5 og sammensætter de filer der skal brændes, men når jeg igangsætter
brændeprocessen spinner brænderen bare op og ned hele tiden, for til sidst
fuldstændig at fryse Windows XP Pro, så computeren kun liver op igen med en
reset.

Nogen der har en idé til hvad problemet kan være?

/Steffen

Fra : Lars \(9400\)

Dato : 02-01-04 13:06

Hej

Har du prøvet med en anden skrive, den kan måske være i strykker.

Hilsen

Lars

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-01-04 13:09

Steffen wrote:
> [...]
> tiden, for til sidst fuldstændig at fryse Windows XP Pro, så
> computeren kun liver op igen med en reset.

Har du opdateret til den seneste Nero5.5.10.54?

http://nero.com/en/631933457317970.html

Fra : Anders Pedersen

Dato : 02-01-04 13:28

On Fri, 2 Jan 2004 12:48:34 +0100, Steffen wrote:

> [...]
> reset.
>
> Nogen der har en idé til hvad problemet kan være?

Den forkerete gruppe
dk.edb.hardware.drev.cd-rom

--
Med venlig Hilsen