Mortens katte, for sidste gang...
Fra : zasha

Dato : 04-01-04 11:03

Hejsa

Der er kæmpet, tænkt, skrevet, talt og spekuleret, lagt planer, arrangeret,
undersøgt og alt muligt....

Men når man så lægger alt dette sammen, og når tingene ikke lige virker som
man havde håbet, så må jeg kapitulere.

Alle planer er nu skrinlagt, og kattene, der stadigvæk befinder sig på
Falsters Kattehjem, venter stadigvæk på en ny familie. Men de har det godt
dér og er ikke længere i livsfare for aflivning :))

Tak for opbakning, gode råd, tips mv.

Skulle nogen have indbetalt til min konto, så send mig lige en mail, så
sørger jeg for at pengene går retur. (mail: zasha_x snabela hotmail.com)

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://chocolade.dk

Fra : Katja

Dato : 04-01-04 12:12

> Skulle nogen have indbetalt til min konto, så send mig lige en mail, så
> sørger jeg for at pengene går retur. (mail: zasha_x snabela hotmail.com)

> [...]

Hvis dem der evt, har indbetalt penge, var med på den kunne pengene så ikke
overgå til tortiekontoen.
Den kan aldrig få for mange penge.

Hilsen Katja

Fra : Denise

Dato : 04-01-04 12:35

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Falsters Kattehjem, venter stadigvæk på en ny familie. Men de har det godt
> dér og er ikke længere i livsfare for aflivning :))

Hej Heidi
Vi må så håbe, at begge drengene samlet kommer ud til en kærlig familie, og
igen tak for dit uegennyttige arbejde for kattene Og at man kom en
ombæring for sent til at de kom ud til et planlagt hjem, må _endelig_ ikke
tage modet fra dig, til at gøre noget lignende en anden gang, men det tror
jeg nu heller ikke det gør, for det har jo noget at gøre med, hvordan man
er, ikke, dejligt der findes folk som dig

--
Hilsen Denise