Opdatering
Fra : Louise Viborg

Dato : 03-01-04 17:44

Så er vores hjemmeside blevet opdateret med nye billeder af vores
killinger fra B-kuldet, som jeg ahr fået tilsendt af deres nye ejere,
4 mdr gamle.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Helle

Dato : 03-01-04 19:06

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> Så er vores hjemmeside blevet opdateret med nye billeder af vores
> killinger fra B-kuldet, som jeg ahr fået tilsendt af deres nye ejere,
> [...]

Iiih hvor er de smukke og søde. En skam at I stadig ikke er kommet af med
den sidste killing!

Mvh Helle

Fra : Jørgen

Dato : 04-01-04 10:38

> Iiih hvor er de smukke og søde. En skam at I stadig ikke er kommet af med
> den sidste killing!

Ja den er ALT for nusser... tror aldrig, jeg ville kunne starte et opdræt,
gør det ikke ondt at skulle af med sådan en sød en?

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-01-04 10:54

Hej Jørgen!
Tak for det
De er jo alle skønne, og selvfølgelig er det trist når vi skal af med
dem, men vi kører alligevel altid derfra med et smil på læben over at
se hvor godt de indtager deres nye hjem De har slet ikke tid til
at sige farvel
Men med Babe er det nu noget andet. Hun er en del af flokken nu, og vi
elsker hende meget højt, så det bliver utrolig sværet at skulle sælge
hende, men vi bliver desværre nødt til det, selvom jeg hellere end
gerne beholdte hende....

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte