Fiskeri i nord Sverige
Fra : Nyheder

Dato : 03-01-04 16:18

Er der nogen som kender til fiskeriet i og omkring Abisko ?
Især V, SV og S for Abisko, dvs. omkring nationalparken

Mvh
Michael

Fra : Fiskeguider

Dato : 03-01-04 18:07

http://www.fjallen.nu/fiska/kartor.html

Här har du en bra länk som kan ge dig lite information så att du kan ställa
mera direkta frågor.
Jag har fiskat i dom flesta av dom här älvarna så jag kanske kan lämna lite
info

Mvh
Pelle

--
www.fiskeguider.se
Bästa fiskeshoppen på nätet

Fra : Roger Ohlund

Dato : 11-01-04 11:57

> [...]
> Er der nogen som kender til fiskeriet i og omkring Abisko ?
> Især V, SV og S for Abisko, dvs. omkring nationalparken

Michael,

Jag vet inte om det var du som tog kontakt med mig via email, men hur som
helst.
På den första av sidorna nedan kan du finna den mest extensiva informationen
om fisket i norra Sverige.
Sidan är på Engelska.

/ Roger
Daytime engineer