Spørgsmål til Sim lås
Fra : Søren Andersen

Dato : 03-01-04 15:34

Der er lige en der har postet et (synes jeg) meget interessant spørgsmål
ovre i teknik.mobil.
Spørgsmmålet er:

"Jeg har købt en simlåst mobil med Sonofon Variant.
Virker telefonen med et Selvhenter nummer?
Virker Tele2mobil free? (bruger også Sonofons net)"

Det som jeg synes kunne være spændende at finde ud af, var om man altid kan
være sikker på at kunne bruge selvhenter taletid selvom telefonen er simlåst
og solgt med et variant eller debillos abonnetment fra sononfon ?

Gælder det samme for andre udbydere, fx. TDC abonnement -> mixit ?

Mvh.
Søren Andersen

Fra : Dan Spares

Dato : 06-01-04 09:59