Hotmail bøvl
Fra : Per Moreau

Dato : 03-01-04 13:34

Jeg har her de seneste dage ikke kunne komme i kontakt med
min konto hos Hotmail.
Er der andre der også oplever det bøvl med at man kun får
den sævanlige "server not found" besked ?

Mvh
Per M.
Bemærk ny adresse pga det dumme Hotmail.

Fra : Henrik E

Dato : 03-01-04 17:47

Her før jul kunne jeg heller ikke logge ind men det var forde de var ved at
skifte data over på en anden server prøv at skrive en mail til dem ... og
får lige en af dine venner til at prøve at logge ind på hans/hindes comp kan
værer det er din der fucker lidt :d... heh

Mvh

Henrik E
henrikenghave@hotmail.com

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-01-04 18:06

Per Moreau wrote in

> Jeg har her de seneste dage ikke kunne komme i kontakt med
> min konto hos Hotmail.
> Er der andre der også oplever det bøvl med at man kun får
> den sævanlige "server not found" besked ?

Jeg har lige prøvet at logge ind og har ingen problemer!

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Kim

Dato : 03-01-04 21:40

"Per Moreau" <gndsplitting@COLDyahoo.dk> skrev
> Er der andre der også oplever det bøvl med at man kun får
> den sævanlige "server not found" besked ?

Nope...ikke den sidste uges tid...

Mvh Kim

Fra : Per Moreau

Dato : 04-01-04 01:04

"Kim" <no@spam.dk> wrote in news:1MFJb.1178$Qj4.237@news.get2net.dk:

> "Per Moreau" <gndsplitting@COLDyahoo.dk> skrev
>
> Nope...ikke den sidste uges tid...
>
> Mvh Kim

Lige startet 3de dagen med den "server not found"
Så kan de beholde den konto, Yahoo giver tilgengæld også
mere plads på deres mail konti end Hotmail gør.

Mvh
Per M.