Mere nyt vedr. Mortens katte
Fra : zasha

Dato : 02-01-04 22:34

Der kommer flere velvillige tilbud om at "løskøbe" kattene fra Falsters
Kattehjem, så jeg har nu afsendt mail til den venlige familie i Jylland, om
de stadigvæk er interesseret, eller om de har anskaffet andre katte i
mellemtiden.

Og skal jo også lige tjekke OM drengene stadigvæk er på kattehjemmet, håber
der er åbent imorgen lørdag.

Såfremt flere ønsker at hjælpe drengene til et liv i det Jydske, kan man
sende mig en mail med anførsel af hvilket beløb man vil være med i sagen
med....

zasha_x snabela hotmail.com

--
Hilsen Heidi

http://chocolade.dk

Fra : Charlotte

Dato : 02-01-04 22:52

Hej Heidi
"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i
> [...]
> mellemtiden.
> Og skal jo også lige tjekke OM drengene stadigvæk er på kattehjemmet,
Hvor er det spændende, om de er der endnu og om familien er interesseret
endnu

> Såfremt flere ønsker at hjælpe drengene til et liv i det Jydske, kan man
> sende mig en mail med anførsel af hvilket beløb man vil være med i sagen
> med....

Jeg giver også undtagelsesvist gerne en skilling - men måske det er en idé
at checke, om de stadig er der og om familien er interesserede, inden du
sætter det helt store i værk?
Måske, du i morgen tidlig/formiddag kan give lyd om, hvad der mangler i
"kassen", så er jeg ret sikker på, at vi hurtigt får fyldt op, hvad der end
må mangle.

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Kate

Dato : 03-01-04 00:40

"Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> wrote in

> Måske, du i morgen tidlig/formiddag kan give lyd om, hvad der
> mangler i "kassen", så er jeg ret sikker på, at vi hurtigt får
> fyldt op, hvad der end må mangle.

Det er en god idé, Charlotte, så har jeg også tid til at finde ud af
hvad min kassemester siger

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 03-01-04 10:42

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> wrote in

> Det er en god idé, Charlotte, så har jeg også tid til at finde ud af
> [...]

Enig

--
Hilsen Denise