Linieskift ved brug af jmail
Fra : Topper

Dato : 02-01-04 12:25

Hejsa

Hvordan får jeg tilføjet et liniskift mellem hver af de 3 nedenstående
linier ??

jmail.appendtext "linie 1"
jmail.appendtext "linie 2"
jmail.appendtext "linie3"

Som det er nu bliver det hele skrevet ud efter hinanden..

Mvh

Topper

Fra : Topper

Dato : 02-01-04 12:33

Hejsa

Har fundet ud af det...

Mvh

Topper

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 02-01-04 12:43

"Topper" <topper@e.mail.dk> wrote in message

> Har fundet ud af det...

Hvordan?? Andre kan også have glæde af dit svar

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Topper

Dato : 02-01-04 15:13

> [...]
> jmail.appendtext "linie 2"
> jmail.appendtext "linie3"
>
> Som det er nu bliver det hele skrevet ud efter hinanden..

Hejsa

jmail.appendtext "linie 1" & vbcrlf
jmail.appendtext "linie 2" & vbcrlf
jmail.appendtext "linie3" & vbcrlf