CatOkay en gang til...
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 02-01-04 11:11

Kattegrus er og bliver nok en 'smagssag', både for kattene og deres
mennesker. Men mine oplevelser med CatOkay (som jeg varmt og uhæmmet
anbefaler) er stadig som følger:

1 pakke grus fylder ca 5 cm i dybden i en almindelig kattebakke. Den holder
en månedstid. Der skal kun fjernes 'pøller' - i den forbindelse vender man
alligevel lidt rundt i gruset. Jeg finder ikke fastklistrede kager af
grus-med-kattetis i bunden af bakken, når jeg skifter gruset.

Jeg kunne forestille mig, at en større bakke/flere katte/mere... æh...
affaldsproducerende katte ville gøre, at man måske skulle bruge to pakker
grus om måneden.

Og så er jeg træt af, at ZooCity ikke forhandler det mere, og at jeg skal
betale omtrent det dobbelte (dvs 98 kr) for at hente det i den anden ende af
byen. Det har jeg tænkt at gøre noget ved snarest, men julen har desværre
været meget præget af, at min plejehjemsmodne far over et par uger nu er
blevet totaldement.

Godt nytår!

Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Rasmus MB

Dato : 03-01-04 16:34

> [...]
> været meget præget af, at min plejehjemsmodne far over et par uger nu er

Ærgeligt at du bor i Kbh, for jeg har 6 pakker, jeg gerne vil af med,
det fungerede ikke for min kat :(

Med venlig hilsen
Rasmus MB
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 03-01-04 17:44

"Rasmus MB" <rbilleKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ærgeligt at du bor i Kbh, for jeg har 6 pakker, jeg gerne vil af med,
> det fungerede ikke for min kat :(

Det var synd for missen... men ... æhæm, hvor i landet bor du cirka?

Venlig hilsen Dikte (som har familie fordelt omtrent fra Skagen til Gedser)
---
www.dikte.dk