Bedste computertilbud på januarudsalget?
Fra : Peter Malling

Dato : 01-01-04 20:51

Har nogen af jer set et udpræget godt tilbud på en god, stærk
familiecomputer, med min. 512 MB RAM, 128 MB grafikkort, og absolut
minimalt støjniveau, her på januarudsalget? Det skal være i én af de
større forretninger (ikke edbpriser etc), og prisen skal max. være
8.000 kr, gerne en smule mindre, excl. skærm. Skal man gå efter AMD
eller Intel idag?

Mvh Peter

Fra : Henning

Dato : 02-01-04 10:25

On 1 Jan 2004 11:51:06 -0800, malling@iname.com (Peter Malling) wrote:

>Har nogen af jer set et udpræget godt tilbud på en god, stærk
>familiecomputer, med min. 512 MB RAM, 128 MB grafikkort, og absolut
>minimalt støjniveau, her på januarudsalget? Det skal være i én af de

www.dell.dk
http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/homepage_Q4_W8_dimen_2400_24002DA?c=dk&l=da&s=dhs
opfylder ikke 100% dine krav, men der er stadig råd til opgradering
med bl.a. grafikkort? Og så er det med fladskærm

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 02-01-04 10:46

"Henning" <newsmail@mailme.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> opfylder ikke 100% dine krav, men der er stadig råd til opgradering
> med bl.a. grafikkort? Og så er det med fladskærm

Ser meget interresant ud.
Hvis jeg nu købte sådan en, hvor meget tror du jeg ville kunne få for min
computer hvis jeg solgte den.
Amd duron750
512mb pc133
40gb Maxtor 740x
10 gb seagate
GF4 MX420 64mb DDR
52x cdrom
AOC Spectrum 7glr 17" monitor
Trådløst tastatur og mus

Venligst

Fra : Allan / Kolding

Dato : 02-01-04 17:33

> [...]

> opfylder ikke 100% dine krav, men der er stadig råd til opgradering
> med bl.a. grafikkort? Og så er det med fladskærm

Ja også kan man få lov til at kører med gamle PC2100 ram.
4200 omdr. på harddisk.
Og en 15" skærm ? Ja det er jo dem folk vil af med,
til fordel for en 17" ( Gad vide om der er en grund til det ).
Og Bundkort ?? Ja det vides ikke.

Man får somregel hvad man betaler, og det ændre sig nok ikke.
De bedste tilbud jeg har set ind til nu er de Medion maskiner Aldi har.
Hvis man selv skal bygge sådan en, får man faktisk softwaren med gratis,
hos Aldi vel og mærket. Den sidste de havde, var der kr. 500- i overskud
hvis man selv byggede den eks. hos Midt-Data. Og der manglede stadig alle
programmer incl. XP.
Og læg mærke til at Disse Aldi pcér faktisk er noget af det nyeste på
markedet.
Den sidste var så vidt jeg ved en 2,6ghz / fsb 800, med et lign. ATI Radion
9800 PRO,
( Hed vist 9800 TX , skal dog ikke forveksles med de nye XT kort )
Den koster 999 Euro. Ca. kr. 7500- Og kan købes i Tyskland.
http://www.medionshop.de/shop?0000000b0000000900ef9f6a0000002c42dcf9da&ArtDetail.curritem=2

Blot min mening.

Allan / Kolding

Fra : L.M.L

Dato : 02-01-04 17:58

> [...]
> ( Hed vist 9800 TX , skal dog ikke forveksles med de nye XT kort )
> Den koster 999 Euro. Ca. kr. 7500- Og kan købes i Tyskland.

Ikke for at være en lyseslukker, men det link du har givet er "kun" med et
Radeon 9600 TX

Så vidt jeg kan se er der ikke nogen af de systemer de sælger i Tyskland der
kører med Radeon 9800
ikke pt ihvertfald

mvh
Lars

Fra : L.M.L

Dato : 02-01-04 17:59

> Så vidt jeg kan se er der ikke nogen af de systemer de sælger i Tyskland
der
> kører med Radeon 9800
> ikke pt ihvertfald

Men ellers er jeg enig, i at Medions maskiner særdeles konkurrencedygtige
både på pris og ydelse.

mvh
Lars

Fra : Allan / Kolding

Dato : 02-01-04 19:55

Sorry.

Jo Radion 9800 så ganske vist.
Og en 3,0/800 cpu.
Men mit link var lidt for hurtigt.

http://www.golem.de/0311/28509.html

Og prisen ca. kr. 9000-

Undskylder lige mit tidligere indlæg.

PS. Prøv at gå ind og byg sådan en pc hos en forhandler.
Så kommer man nogt over kr. 9000- incl. software.

Allan / Kolding

Fra : Leony

Dato : 02-01-04 21:09

In news:3ff59d30$0$17593$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
Allan / Kolding <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> typed:

> Hvis man selv skal bygge sådan en, får man faktisk softwaren med
> gratis,

Det gør Medion sikkert også, så hvorfor skulle det ikke komme
forbrugeren til gode.
Vi er dog enige om at man ikke kan matche prisen, hvis softwaren regnes
med (at det så ikke er det hele der er lige anvendeligt det er en anden
side af sagen).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/