Ø:Barnestol til at klemme på bordkant
Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 01-01-04 16:07

Hejsa
Vi søger en barnestol som intil for ganske nyligt blev solgt i Jysk
Sengetøgslager for ca 250 kr, Den kunde klemmes på bordkanten, de forhandler
den ikke længere, så hvis der er nogen der ved hvor den bliver solgt nu, så
vil vi blive meget glade
ring evt. 28510995/49224595 eller mail denne adrs.
nicoline.rattenborg@vapnet.dk
MVH René Rattenborg
Helsingør

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-01-04 16:41

René Rattenborg (3000) skrev bl.a.:
> [...]
> glade
> ring evt. 28510995/49224595 eller mail denne adrs.

Kan det være sådan en her.
http://www.kaereboern.dk/findVaren.asp?Fritekst=stol

Eller den her http://www.onskeborn.dk/

/Lars
--
Far til en lille dreng
www.raaby.dk/kasper

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 01-01-04 17:09

Hej Lars
Ikke helt, men den kunne godt bruges,venter lige og ser om der er andre.
Tusind tak
MVH René

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 01-01-04 17:29

Hov
Du havde 2 links, og da jeg prøvede den anden, ville den ikke vise de reelle
varer, kun en lille firkant med et lille kryds, men alt andet, skal man ha
et bestemt progran til www.onskeborn.dk eller er det mine
internetindstilninger
MVH René

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-01-04 18:06

> [...]
> vise de reelle varer, kun en lille firkant med et lille kryds,
> men alt andet, skal man ha et bestemt progran til

Jeg tror der er fejl på deres side. Jeg kan heller ikke se nogle
billeder

--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 01-01-04 18:02

Hej igen
Da jeg ikke fik noget billede frem på stolen, prøvede jeg med at søge på
navnet på stolen Carena bordstol og der kom en norsk side frem der havde den
samme stol til næsten det dobbelte, men anyway så fandt jeg ud af, det var
den stol, som jeg søgte den var tilmed billige end hvad jeg regnede med
199kr, og tilmed ligger der en butik her i byen, så mange tak
MVH René
"René Rattenborg (3000)" <nicoline.rattenborgSLETMIG@vapnet.dk> skrev i en
meddelelse news:bt1ckv$ptu$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : John Sahl

Dato : 06-01-04 10:11

René Rattenborg (3000) wrote:
> [...]
> ud af, det var den stol, som jeg søgte den var tilmed billige end
> hvad jeg regnede med 199kr, og tilmed ligger der en butik her i byen,

Sørg for at holde godt øje med barnet mens det er i den stol,
de kan altså godt være lidt for usikre siger min erfaring mig.
Vi nåede at opdage det inden der skete noget, men jeg kan
ikke anbefale stolen.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mads Rasmussen

Dato : 14-01-04 16:55

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> escreveu na mensagem
> Sørg for at holde godt øje med barnet mens det er i den stol,
> de kan altså godt være lidt for usikre siger min erfaring mig.
> Vi nåede at opdage det inden der skete noget, men jeg kan
> ikke anbefale stolen.

Chicco har en der er sikkerheds godkendt med et sejt skrue system for at
kunne sidde ordentligt fast.
Ved ikke hvor den forhandles.

Mads