Er der is på søerne her til morgen
Fra : mulder

Dato : 01-01-04 08:05

Nogen der har kigget ud over noget søvand på sjælland hertil morgen, og som
har kunne konstatere noget is?
Christian

Fra : ancher bihlet

Dato : 01-01-04 10:10

der er nok is på men den er IKKE tyk nok så gå ikke der ud.
godt nyår.
jørgen

---

Fra : mulder

Dato : 01-01-04 10:20

Hmm, mange tak for dit gode råd, men jeg er mere intereseret i at vide om
der er tyndt islag, så dørve 0g woble fiskeri er umuligt på søerne nu?
christian

Fra : Niels Skou Olsen

Dato : 01-01-04 12:32

"mulder" <chr.m@cybercity.dk> writes:

> Nogen der har kigget ud over noget søvand på sjælland hertil morgen, og som
> har kunne konstatere noget is?

Ingen is på Peblinge søen..

Niels

Fra : GSJ

Dato : 01-01-04 12:52

> Ingen is på Peblinge søen..
>
> Niels

Tror da fanden med alle de raketter der er røget ned i den i løbet af natten

M.v.h.
Gorm

Fra : JR

Dato : 03-01-04 13:47

Der fanges 1,5 kg aborrer i Esrum sø har jeg lige hørt idag. Der var
travlhed for den enlige fyr i fiskebutikken i Fredensborg fordi de fleste
ansatte var ude at fiske !

JR