Nytårskillinger
Fra : Battlefield´s

Dato : 01-01-04 13:51

Hej
Jeg håber at alle har haft en god nytårsaften. Vi fik killinger kl. 02.30 så
vi havde nok at se til.
Vores "Lille" fødte to siameserkillinger, de vejede begge 94 g. så det er
helt pænt for siamesere.
Hilsen Vibeke

Fra : anja rasmussen

Dato : 01-01-04 14:06

> [...]
> vi havde nok at se til.
> Vores "Lille" fødte to siameserkillinger, de vejede begge 94 g. så det er

TILLYKKE med nytårskillingerne

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : zasha

Dato : 01-01-04 14:33

<klip> Jeg håber at alle har haft en god nytårsaften. Vi fik killinger kl.
02.30 så
> vi havde nok at se til.
> Vores "Lille" fødte to siameserkillinger, > Hilsen Vibeke

Tillykke med de to små killinger, det må da være den bedste oplevelse man
kan få en nytårsnat *smil*

Mange hilsner fra Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk

Fra : Kate

Dato : 01-01-04 15:02

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in

> Vi fik killinger kl. 02.30 så
> vi havde nok at se til.

Jamen, tilykke tillykke. Sikke en nytårsgave at få.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jane

Dato : 01-01-04 15:37

Battlefield´s skrev i

> Jeg håber at alle har haft en god nytårsaften. Vi fik killinger kl.
> 02.30 så vi havde nok at se til.

Nøøøj - tillykke!
Bare det var mig.

Jane - får killingeabstinenser igen

Fra : Charlotte

Dato : 01-01-04 15:53

Hej Vibeke
"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i
> Jeg håber at alle har haft en god nytårsaften. Vi fik killinger kl. 02.30

> vi havde nok at se til.

Som de andre, vil jeg bare ønske dig et stort tillykke. Hvor er det en
dejlig måde at starte det nye år. Held og lykke med dem

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-01-04 15:57

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> vi havde nok at se til.
> Vores "Lille" fødte to siameserkillinger, de vejede begge 94 g. så det er

Tillykke - sikke en dejlig nytårsgave *S*
Når de skal have navne, vil jeg da foreslå at opkalde dem efter den lille
pige, der blev født under englændernes bombardement af København og fik
navnet Raquetta Bombardine - det må da være passende til sådan et par små
nytårsmisser *SS*

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Kate

Dato : 01-01-04 19:40

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> wrote in

> navnet Raquetta Bombardine

Stakkels barn Kan bedre acceptere det til en kat, den skal jo ikke
rende rundt og stave det hele tiden

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-01-04 16:06

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3ff417cb$0$3318$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
> vi havde nok at se til.
> Vores "Lille" fødte to siameserkillinger, de vejede begge 94 g. så det er

Stort tillykke med nytårskillingerne
sikken en pragtfuld start på det nye år!

mvh Eva

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-01-04 16:24

In article <3ff417cb$0$3318$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
> [...]

> vi havde nok at se til.
> Vores "Lille" fødte to siameserkillinger, de vejede begge 94 g. så det er

Jamen til lykke!
Sikke da liv i huset I må ha'! De tre drenge må være i fræse-alderen
nu, ikke??
Fandt du nogensinde ud af hvad de skulle hedde?

Mange miaoouu fra tante Dona og tante Ditte også

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-01-04 18:09

> [...]

nu, ikke??
Fandt du nogensinde ud af hvad de skulle hedde?

Mange miaoouu fra tante Donna og tante Ditte også

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-01-04 19:13

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mange miaoouu fra tante Donna og tante Ditte også
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Hej
Og tusind tak for alle løkønskningerne )
Jo tak, de tre drenge er i "fræsealderen" og det er ikke altid at
navigationen er helt perfekt. Vi har endnu ikke helt bestemt, hvad de skal
hedde, men de to nye kommer nok til at hedde noget fra "90 års fødselsdagen"
som blev sendt imens deres mor havde veer.
Hilsen Vibeke

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-01-04 19:50

In article <3ff4636a$0$8983$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
Battlefield´s <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

> men de to nye kommer nok til at hedde noget fra "90 års fødselsdagen"
> som blev sendt imens deres mor havde veer.

Nu er det forhåbentlig ikke to piger? Så vidt jeg husker er det eneste
pigenavn i den sketch Miss Sophie (OK kattenavn, for resten)
En lille fin pigemis kan jo ikke hedde Admiral vor Schneider (Schkåll!)
eller Sir Toby...

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-01-04 22:25

> [...]
> eller Sir Toby...
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Tjah.. jeg har samme problem igen med at kønsbestemme dem, også fordi
moderen er lidt øm over de små, så jeg lader dem være i fred lige de første
dage. Men det skulle nu ikke undre mig om de begge var drenge igen )
Hilsen Vibeke

Fra : maz

Dato : 02-01-04 20:54

Battlefield´s wrote:
> Jeg håber at alle har haft en god nytårsaften. Vi fik killinger kl.
> 02.30 så vi havde nok at se til.
> Vores "Lille" fødte to siameserkillinger, de vejede begge 94 g. så
> det er helt pænt for siamesere.
Tillykke
Og nyd den fredelig tid inden de begynder at løbe omkring

/Maria og Z-teamet