Troll Alert !!!!
Fra : Pwh

Dato : 01-01-04 11:21

Husk allesammen på at vores elskede Spangkuk
har annonceret at han skifter navn i det nye år.
Så vær opmærksom på når der dukker postings af hans stil
op under hans nye navn.

/Jens

Fra : Kimmi

Dato : 02-01-04 09:58

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> har annonceret at han skifter navn i det nye år.
> Så vær opmærksom på når der dukker postings af hans stil

Ingen problem her, jeg har altid extra lager af Cola og Pop Corn.
Kimmi

Fra : Pwh

Dato : 02-01-04 11:31

Kimmi wrote:
> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message

> Ingen problem her, jeg har altid extra lager af Cola og Pop Corn.
> Kimmi

Synes du ikke at det er et problem med Troll's i NG's, eller skal jeg
bare opfatte dit indlæg som en joke :-?

/Jens

Fra : F.T.

Dato : 02-01-04 13:33

> Synes du ikke at det er et problem med Troll's i NG's, eller skal jeg
> bare opfatte dit indlæg som en joke :-?
>
> /Jens

Troll´s er et problem i NG´s, ligesom de folk der
fodre dem, med OT post som dette

Finn

Fra : Pwh

Dato : 02-01-04 14:51

F.T. wrote:

> Troll´s er et problem i NG´s, ligesom de folk der
> fodre dem, med OT post som dette
>
> Finn

Nu er der ikke mange chancher for at jeg kan fodre eks-Spangkuk
da han har kommet mig i sit killfilter (gad vide hvorfor).
Jeg synes bare at det var fair at komme med en advarsel/reminder til andre her i gruppen
da eks-Spangkuk sidste år lovede at vende stærkt tilbage i gruppen under et nyt navn.
Det var faktisk ment som en venlighed fra min side, jeg er da ked af hvis det ikke blev opfattet sådan.

/Jens

Fra : Verner

Dato : 02-01-04 23:15

On Fri, 2 Jan 2004 14:51:03 +0100, "Pwh"

Det lyder da som om du savner ham lidt

Verner

Fra : Pwh

Dato : 02-01-04 23:47

Verner wrote:

> Det lyder da som om du savner ham lidt
>
> Verner

LOL
Hæ, jeg må da ærligt indrømme at det morede mig kosteligt at svine ham til
da han først var blevet afsløret som det lille Trollsvin han jo er ;)

/Jens

Fra : Kimmi

Dato : 03-01-04 09:10

> Synes du ikke at det er et problem med Troll's i NG's, eller skal jeg
> bare opfatte dit indlæg som en joke :-?

Som en joke! og er kun et problem for NG når der bliver svaret på sådanne
indlæg.
mvh/kimmi

Fra : Winther

Dato : 03-01-04 01:42

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har annonceret at han skifter navn i det nye år.
> Så vær opmærksom på når der dukker postings af hans stil

De er kun et problem hvis de fodres, og det blev da klaret ganske godt.
Sjovt nok, de der bliver mest sure er dem der hopper i med begge ben

Det værste er at man fortsat fodrer selv om Spangkuk ret hurtig afslørede
sig selv.

Vh. Winther

Fra : Pwh

Dato : 03-01-04 10:38

Winther wrote:
> [...]
>>
> De er kun et problem hvis de fodres, og det blev da klaret ganske
> godt. Sjovt nok, de der bliver mest sure er dem der hopper i med

Det er vel de færreste mennesker der bryder sig om at blive holdt for nar,
jeg er selv af den overbevisning at en joke kun er sjov hvis begge parter kan grine af den.
Problemet i Spang's tilfælde var i mine øjne at han kørte den for langt ud, havde han på
et tidligt tidspunkt skrevet at det var ment som en joke, skulle jeg da gerne have grinet med.

> Det værste er at man fortsat fodrer selv om Spangkuk ret hurtig
> afslørede sig selv.

Det var nu en skarpsindig læser her i gruppen der opdagede at hans hund skiftede køn undervejs,
det var da bestemt ikke hans formål at blive afsløret.
Megen af den debat der kørte efter det var jo for at finde ud af hvad der foregår inde i hovedet
på sådan et menneske, det er jo bare alm nysgerrighed. Det er jo ligesom med dem der laver en virus,
jeg er da også nysgerrig efter hvad der får folk til at gører den slags da jeg ingen forståelse har for det.
Men hans sidste provokation adstedkom da heller ikke ret mange kommentarer, meget glædeligt ;)

/Jens (der ikke havde til hensigt at starte en tråd, men bare at komme med en lille advarsel)