Godt nytår
Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 31-12-03 19:19

Hej alle her i gruppen.

Godt nytår til jer alle! og tak for mange gode råd og svar.
Håber i får nogle forrygende og uforglemmeligt timer med jeres hunde i
2004!

Mange hilsner fra
Dusty og Majbritt

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 31-12-03 22:44

> Godt nytår til jer alle! og tak for mange gode råd og svar.
> Håber i får nogle forrygende og uforglemmeligt timer med jeres hunde i
> 2004!

Tak, og i lige måde.
Skal hente min første lille vovse her d.2 januar, så det kan da kun blive et
godt år når det starter på den måde

( billeder på www.vesterbro24.dk )

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!

Fra : Hansen

Dato : 01-01-04 10:40

"Majbritt Sørensen" <maj.sorensen(fjern mig)@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:3ff31309$0$29364$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Godt nytår til jer alle! og tak for mange gode råd og svar.
> Håber i får nogle forrygende og uforglemmeligt timer med jeres hunde i

Hej
Også ønsket om et godt nytår til alle herfra

Hilsen MHansen og Indy der er glad for at det værste skyderi er overstået.

Fra : Ladycatwoman

Dato : 01-01-04 13:47

> [...]
>
> Godt nytår til jer alle! og tak for mange gode råd og svar.
> Håber i får nogle forrygende og uforglemmeligt timer med jeres hunde i

Hej i gruppen.

Også godt nytår fra mig og Cool Joe. Ja Cujo har skiftet navn i løbet af
natten, for han er bare for cool.

Normalt plejer han at være i pension på landet nytårsaften, men i år mente
jeg godt, han kunne være alene hjemme, da jeg ikke skulle være væk så længe.

Da vi gik tur omkring kl 18. skød de helt vildt omkring os, men min kære
hund ænsede det ikke. Han var bare for cool.
Da jeg så kom hjem i nat var han helt rolig og bare slet ikke præg af at de
havde skudt udenfor.
Jeg ved, at mange af jer har problemer med fyrværkeri, og jeg ville ønske,
jeg kunne hjælpe jer, men jeg har ingen forklaring på, hvorfor min hund er
blevet så sej. Der er jo forskel på psyke hos hunde og jeg har åbenbart
været heldig.

Nå men bare lige en lille hilsen fra Cool Joe og hans mor.